Вас вітає психологічна служба

Практичний психолог коледжу – Рафальська Ліна Цезарівна, психолог ІІ категорії, фахівець своєї справи.

Педагогічне кредо – «Вчора мрія. Сьогодні ціль. А завтра реальність…»

Метою діяльності психологічної служби коледжу є: психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників: студентів, викладачів, батьків.

Психологічна служба забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку студентів, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, створення умов для саморозвитку та самовиховання, сприяє виконанню освітніх і виховних завдань навчального закладу.

Завдання практичного психолога полягають у:

сприянні повноцінному розвитку особистості студентів на кожному віковому етапі, створенні умов для формування в них мотивації до самовиховання і саморозвитку;

забезпеченні індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;

профілактиці і корекції відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку студентів.

Основними видами діяльності психологічної служби є:

  • діагностика
  • профілактика
  • корекція
  • навчальна діяльність
  • консультування
  • зв’язки з громадськістю
  • просвіта

Якщо Ви зіткнулися з труднощами в навчанні, Вам важко адаптуватися в новому навчальному колективі чи до умов проживання в гуртожитку, Ви відчуваєте труднощі у спілкуванні з батьками, викладачами чи однолітками, маєте бажання вирішити свої проблеми, прагнете до самопізнання та самовдосконалення – ми завжди готові Вас вислухати та допомогти.

До нас можна звернутися за адресою: вул. Велика Бердичівська 2, м. Житомир, 2 поверх, 221 аудиторія, кабінет психолога.

Контакти: rafalska_2@ukr.net

      Біографія: Народилася 19 жовтня 1987 року на Житомирщині. З 1994 року по 2004 рік навчалась у Василівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів. У 2009 році закінчила Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Психологія. Соціальна педагогіка» та здобула кваліфікацію практичного психолога в закладах освіти. Соціального педагога (диплом ТМ № 37430028 від 30 червня 2009 року). 
      З 2009 року по 2019 рік – практичний психолог Житомирського кооперативного коледжу бізнесу і права, з 2016 - за сумісництвом психолог Житомирського автомобільно-дорожнього коледжу Національного транспортного університету, викладач дисципліни «Основи психологічних знань».

       Початок роботи в коледжі: з вересня 2019 року.

       Інформація про стажування: 

  • «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, жовтень – листопад 2017р.

       Навчальні предмети, які викладає:

  •        «Основи психологічних знань»

        Посада, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційна категорія:

психолог, викладач ІІ кваліфікаційної категорії.

18 грудня було проведено тренінгове заняття для дівчат коледжу з психологічної просвіти «Домашнє насильство: міфи та реальність». Дякуємо за співпрацю Ксенії Гавриловській, доценту кафедри соціальної та практичної психології ЖДУ імені Франка.

В Житомирському автомобільно-дорожньому коледжі Національного транспортного університету була проведена лекція для викладачів на тему:"Проблема булінгу в сучасному суспільстві". Гавриловська Ксенія Петрівна, доцент кафедри соціальної та практичної психології ЖДУ імені Франка розповіла про причини і ознаки булінгу в коледжі та шляхи його попередження. А також проаналізували ознаки поведінки студента, який піддається цькуванню та його чинить.

В результаті обговорення Ксенія Петрівна надала конструктивні  поради викладачам, як долати булінг.

19 вересня 2019 р. у Житомирському автомобільно – дорожньому коледжі НТУ були проведені заходи до тижня з протидії булінгу.

Булінг (від англ. bullying) – цькування, залякування, агресивне переслідування одного з членів колективу з боку інших.

Це явище все більше поширюється як в Україні, так і у всьому світі. За даними ВООЗ Україна посідає 4 сходинку серед країн Європи за рівнем проявів агресії підлітків. 67 відсотків дітей ставали  жертвами  або свідками булінгу, а 40 відсотків постраждалих від цькування взагалі ні з ким не ділилися проблемою і не зверталися по  допомогу.

Зранку захід розпочався з акції «Булінг – це…». Кожен міг висловити свою асоціацію до слова булінг на символічних долоньках.

Студенти та викладачі на великій перерві мали можливість переглянути відео про булінг,  шляхи його подолання та  наслідки цього явища для суспільства.

Перед початком другого семестру 14,15,16 січня для викладачів всіх циклових комісій проведено тренінгове заняття «Вирішуємо конфлікти правильно». Викладачі мали змогу відшукати асоціації до слова конфлікт, проаналізувати позитивні та негативні сторони в конфлікті, підібрати стратегію виходу з конфліктних ситуацій. Спробувати попрацювати з метафорою «Я як поле, Я як комаха». А на завершення створювали подарунки за допомогою техніки «малювання кавою».

Рафальська

Ліна Цезарівна

Добавьте информацию об основных преимуществах своего бизнеса,